Kom til Grøn inspirationsdag i Kolding

Grønne kirker deler ud af deres erfaringer og inviterer til nogle timers grøn information og inspiration

Simon Peters Kirke og Nr. Bjert kirke er begge grønne kirker. Nr. Bjert Kirke blev grøn kirke sidste år, så deres erfaringer med at blive grøn kirke er dugfriske. Simon Peters Kirke har været grøn kirke i fem år og har derfor en bred vifte af erfaringer, blandt andet med at fastholde fokus, når kirken har været grøn en årrække.
Tirsdag den 19. juni 2018 kl. 17-21 har du og din kirke mulighed for at få del i alle disse erfaringer, når de to kirker inviterer til en gratis Grøn Inspirationsdag.

Dagen har et spændende og alsidigt program. Der er faglige input fra en bybiavler og en landsskabsarkitekt. Programmet byder også på forskellige perspektiver på at det at være grøn kirke fra en bred vifte af kirkernes folk - kordegne, præster, kirketjenere, kirkegårdsledere og lokale grønne kirkeudvalg.

Se hele programmet og tilmeld dig her.

Tagget , , , , ,