Alle grønne kirker og organisationer

GRØNNE KIRKER I DANMARK

Her kan du læse mere om grønne kirker i Danmark. Kirkerne er opdelt efter områder, så klik på et område herunder, og du får en oversigt over grønne kirker der.

Fyn og øer
Hovedstadsområdet
Nordjylland

Nordsjælland
Midt- og Vestjylland

Sydjylland

Syd- og Vestsjælland

Østjylland
Udlandet

GRØNNE KIRKEGÅRDE I DANMARK

Her kan du læse mere om grønne kirkegårde i Danmark. Kirkegårdende er opdelt efter områder, så klik på et område herunder, og du får en oversigt over grønne kirkegårde der.

Fyn og øer
Hovedstadsområdet
Nordsjælland
Vest- og Sydsjælland
Nordjylland
Midt- og Vestjylland
Østjylland
Sønderjylland
Udlandet

Grøn kirke

Grøn kirkegård

Grøn kirkelig organisation

Grøn Skole m/ kristent værdigrundlag

Mangler I på listen? Gennemgå tjeklisten og kontakt gronkirke@gronkirke.dk. Så sætter vi jer på listen og på kortet.

Markørerne  på kortet ovenfor viser hvor i Danmark, der er grønne kirker, grønne kirkelige organisationer, grønne skoler med kristent værdigrundlag og grønne kirkegårde. Klik på de enkelte markører for at læse mere.